Pozostałe szkolenia

Obsługa hotelowa


zgodnie z normą ISO 22483

Szkolenie obejmuje 40 godzin zajęć, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne.

  1. Czym jest norma ISO 22483 i norma ISO 9001
  2. Instrukcje stanowiskowe zgodne z normą ISO 22483
  3. Czynniki kształtujące jakość usług hotelarskich
  4. Jak dbać o jakość obsługi hotelowej
  5. Wysoka jakość i profesjonalizm na każdym stanowisku w hotelu
  6. Wpływ wdrażania standardu ISO 22483 na wizerunek przedsiębiorstwa, budowanie marki i pozyskiwanie klientów
  7. Dokumentacja ISO: polityka jakości, księga jakości, procedury, instrukcje, zapisy
  8. Ocena jakości, audyty wewnętrzne, audyty certyfikujące

Koszt szkolenia – ustalany indywidualnie! Zapraszamy do kontaktu z nami!

Chambermaid busy with bed-making under guidance of room service supervisor

Obsługa hotelowa


zgodnie z normą ISO 22483

Pobierz Ofertę!
Skip to content