Szkolenie obejmuje 24 godzin zajęć, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne.
1.) Zakładanie własnej działalności gospodarczej
przepisy prawa gospodarczego, handlowego, PKD – co to jest i dlaczego firma musi mieć PKD, dokumentacja związana z prowadzeniem działalności gospodarczej – dokumentacja księgowa, ewidencja środków trwałych, Jednolite Pliki Kontrolne, REGON, zatrudnianie pracowników – umowy o pracę, zlecenie i umowy cywilno – prawne, prawa i obowiązki pracowników, umowy handlowe, Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, Rozporządzenie o Ochronie Środowiska,
2.) Formy opodatkowania i rozliczanie z Urzędem Skarbowym, naliczanie składek ZUS
ryczałt ewidencjonowany, zasady ogólne, podatek liniowy rozliczanie VAT, naliczanie składek ZUS, składka zdrowotna w „Polskim Ładzie”, zmiany w opodatkowaniu, kontrole instytucji w firmie
3.) Psychologiczne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej
Predyspozycje osobowościowe i zawodowe przedsiębiorcy, czy każdy może być przedsiębiorcą, zasady autoprezentacji
4.) Budowanie wizerunku firmy i pozyskiwanie klientów
Rozpoznawanie typu klienta, zachowanie sprzedawcy adekwatne do rozpoznanego typu klienta; Komunikacja – etapy, nadawca i jego cechy, odbiorca i jego cechy, kod, komunikat, szum komunikacyjny, błędy w komunikacji; komunikacja werbalna; Aktywne słuchanie – techniki aktywnego słuchania; Techniki zaangażowania klienta w kontakt interpersonalny np. Szukanie cech wspólnych, technika zaangażowania, komunikaty perswazyjne i pytania nakierowujące; język sprzedawcy i język klienta; Komunikacja niewerbalna i jej rola w kontaktach sprzedawca – klient, Budowanie systemów lojalnościowych
5.) Promocja i reklama
Analiza działań konkurencji, ustalanie strategii marketingowej, promocja firmy w Internecie, marketing w social mediach, Koszt szkolenia – ustalany indywidualnie
Koszt szkolenia – ustalany indywidualnie! Zapraszamy do kontaktu z nami!
Wykonanie: Kruczek-WebHouse.pl
Copyright © 2024. All rights reserved.